Tuesday, November 2, 2010

kebengangan melanda diri..


Music...!!!!???????


hah...
tension banyak...
dah dekat 2 jam ake search OST Oh My Lady..nak cari all the OST Songs..
OK..ada 1O lagu semua including instrumentals...

instumentals..guitar, piano, ape-ape lagi lah..aku suka semua..
tapi x jumpa la pulak semua instrumental cerita tu yang aku nak..
especially time ' suspen', 'sedih', 'rancak'


hisssssssssssssssssssssshhhhhhhhhhhhh......geramnya....


kenapa tak de????


penat aku punggah semua link...x jumpa-jumpa jugak...
macam mana ni...hidup aku x tenteram la...rasa nak pukul semua orang..( emosi cket,,,banyak)


rasa cam nak gi Korea sekarang, nak tanya kat music director cerita tu..

" Mane ko amek music2 ni???"
" apsal susah benor nak cari.."
" apsal OST sebenar ad 10 je??? padahal banyak lagi yg aku dengar dalam cerita..."



Gila.......


2 comments:

  1. of kos.emo.
    ni ada kaitan dengan masa depan aku..haha
    aku tension betol x dapt cari tau. aku suka sangat music2 tu.

    ReplyDelete

potato