Saturday, October 23, 2010

COMPOUND???

Compound??

warghh..sakitnye ati ni...ape yang aku buat sampai kena compound??
misuse facilities?? mende plak ni??
bila plak aku menjahanamkan barang2 kat sini..eh bila plak aku salahgunanya??


dah ler x de duit ni.kena compound plak dah.
x pe, tunggu isnin ni aku bersua muka dengan diorang.
tapi kalau betullah aku ada buat salah, aku mesti x sengaja..hehe.


tapi nama dah betol. matric no dah betol. bilik pon dah betol.
yg pelik tu aku kena compound waktu short sem.
aik?? short sem pon aku x amek..pe kes ni??


tak pe, sabar je dulu. mungkinla aku ada buat salah pape kan.
mana tau.


malam-malam ni.
sedihla pulak. esok nak kuar. nak shopping la konon. dah tu tiba2 dapat notice pulak. huhuk..
x kira aku nak shopping jugak. bukannya selalu.

No comments:

Post a Comment

potato