Monday, October 25, 2010

SEDIH+ GEMBIRA

tajuk hari ni?? sedih + gembira : tapi kesimpulannya sekarang ni..kesedihan aku mengatasi kegembiraan..ok lah first,



1) SEDIH..

a)xhmmm..sedih sebab carry mark aqidah teruk sangat. salah aku jugak, banyak main betol sem ni. test yang last hari tu sikt giler dapat, sapa suruh x baca buku kan. jawab pun main2 je.


b) satu lagi, sedih sebab ada masalah pasal yuran short sem yang tak jadik ari tu. x paham la. yang tu, x pe lah, insya-Allah boleh settlekan.





2) GEMBIRA..



a) compound yang aku kena haritu? dah pon di settlekan. akak mahallah tu 'waive' kan sebabnye, dy pon x tau kenapa, satu lagi sebab dah lama dah sepatutnya aku kena compound tu. waktu short sem. mane la aku nak tahu menahu, short sem pon aku x amek. x check portal? akak tu tanya. kat umah dah la jarang bukak internet. dah tu, mana la aku expect budak sebaik aku ni nak kena compound (hehehe).





motivasi diri hari ini:


1 ) Saya ,Nurul Afiqah bt Johari berazam untuk bersungguh-sungguh. lupakan carry mark tu. (Memang tiap2 kali final macam ni, hahak, bila carry marks teruk, baru nak sungguh2.hehe.)



pengajaran hari ini:


1) jangan banyak main. banyak gelak.banyak bersuka-ria.( hehe)-serius sikit.

2) kena alert dengan notis kat portal (hehe)










No comments:

Post a Comment

potato